es geht los

Mit herbstlicher Morgenstimmung geht es los Richtung Kanalküste. Das Wetter ist super und der Verkehr hoffentlich nicht zu dicht.

Über ballonfrieden

Ballonfahrer
Dieser Beitrag wurde unter Live Blog veröffentlicht. Setze ein Lesezeichen auf den Permalink.

5 Antworten zu es geht los

  1. kathrin und stefan schreibt:

    sali zämä mir wünschäd eu ä hammer langi super geili fahrt !! und irgend wenn wenns dän muäs sie „guät land“ aber hoffenlich no lang nöd !! zeigäds allnä wär diä bestä sind !! ä guäti nacht wünschäd eu kathrin und dä stefan

    Gefällt mir

  2. Harald schreibt:

    Hallo Kurt und Pascal,
    ich wünsche euch viel Glück
    und einen Platz weiter vorne wie beim letzten mal.
    Gruß Harald (ARCFLOW BALLONTEAM)

    Gefällt mir

  3. Harald schreibt:

    Hallo Kurt und Pascal,
    ich wünsche euch viel Erfolg
    und einen Platz besser wie das letzte mal.
    Gruß aus Deutschland
    Harald (Arcflow Ballonteam)

    Gefällt mir

  4. Huldi+Guido schreibt:

    Mir wünsched eu allne e gueti und sicheri Fahrt am Bode und i dä Luft.Mir drucked alli Düme das es damol ufs oberst „Stockerl“langet.Guet Land us Flowil.

    Gefällt mir

  5. Nadja schreibt:

    Hallo Zäme

    i wünsche eu viel Glück, viel Spass und viel Erfolg 🙂

    Chömed wieder gsund und munter zrugg..

    en liebe Gruess
    Nadja

    Gefällt mir

Kommentar verfassen

